f "Мұнайшы ауылының №5 орта мектебі" : Мектеп ұстаздары

Құрақ құрай білу де өнер

Маңғыстау облысы

Қарақия ауданы

«Мұнайшы ауылы №5 орта мектебі» КММ-нің технология пәні мұғалімі Қонарбаева Рабиға Әдиқызы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Құрақ құрай білу де өнер

Мектеп: №5

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Қонарбаева Рабиға

Сынып:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Құрақ құрай білу де өнер

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1- Қазақ қолөнеріндегі құрақтың шығу тарихын түсіну

1.2- Құрақ туралы білу

1.3- Тұтыну заттарын және бұйымдарын қалай пайдалану керектігін білу

Сабақтың мақсаты

1. Қазақ қолөнеріндегі құрақтың шығу тарихын түсінеді

2.Құрақ туралы біледі

3. Тұтыну заттарын және бұйымдарын қалай пайдалану керектігін біледі

Бағалау критерийі

1. Қазақ қолөнеріндегі құрақтың шығу тарихын түсінді

2 . Құрақ туралы білді

3. Тұтыну заттарын және бұйымдарын қалай пайдалану керектігін білді

Тілдік мақсаттар

Оқушыларда қазақ қолөнеріндегі құрақтың шығу тарихын туралы түсінік қалыптасады. Талдауға берілген сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады, тұжырымдайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:құрақ, мата,ине, жіп , қайшы, қағаз ,клей.

Сыныптағы диалог:

Құрақ дегеніміз не ?-----------

Негізінен құрақтың неше түрі бар?--------------

Құрақ түрлеріне қарай неше топқа бөлінеді?

Құрақ құрауға қандай заттар керек?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы

Жалпы ұлттық идеяның құндылықтарын білім беру мазмұны арқылы жүзеге асыруда технология пәні бойынша бөлімдер мен тараулардың мазмұны, оқу мақсаттары және оқу жаттығулары назарға ала отырып.

Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау, қарым қатынас жасауға қабілеті, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, геометрия, сызу, бейнелеу

С а б а қ т ы ң б а р ы сы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10минут

I.Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Оқушылардың түгендеу

Психологиялық дайындық

II .Үй тапсырмасын тексеру

«Ортадағы қаламсап» әдісі

1 . Мата түрлері?

2 . Матаның шығу тарихы туралы не білесің?

3 .Қауіпсіздік ережесі?

Қызығушылықты ояту. (жұмбақ)

Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің.

Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің (Құрақ)

Сандар арқылы топқа бөлінеді

«Бұрыштар» тәсілі

1. Құрақ құрау бұл аса шеберлікті,шыдамдылықты қажет ететін қолөнер түрі.

2 .Біздің қазақ тілінде құрақ сөзінің екі мағнасы бар.

3.Біріншісі,көлдің жағасында өсетін өсемдік.

4.Екіншіден,мата қиындысынан жасалатын бұйымды құрақ дейміз.

Біздің бүгун айткалы отырған құрағымыз көл жағасында өсетін шөп,өсімдік емес,мата қиындысынан құралып жасалатын көрпе-көпшік ретінде пайдаланатын құрақ. Құрақ дегеніміз шығынсыз өнім жасаудың бір түрі.Негізінен құрақтың 200-ден аса түрі бар.

қаламсап

Сабақтың ортасы

З0минут

Өздік жұмыс

«Ассоциация» әдісі

1.Тапсырма

Құраққа қандай маталар қолданылады

 


Бағалау критерийі

Дескриптор

Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды

Газдарды жаза алады

Жұптық жұмыс

2. Тапсырма

«Сәйкестендіру тест»

Құрақтың түрлері төрт топқа бөлінеді:

ТАБИҒАТ 1

1

ЖАНУАРЛАР2

2

ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ3

3

АСПАН ӘЛЕМІ4

4

Бағалау критерийі

Дискриптор

.геометриялық фигурадан турады мәнін түсінді

- жасалу жолын сәйкестендіре алады.

Слайд«Құрақ көрпе-отбасындағы береке-бірліктің белгісі»

IV.Тапсырма

Сарамандық жұмыс:

Құрақ көрпеше тігу.Эскиз бойынша құрақты пішу.

Құрақты қол тігісімен біріктіру.

Жұмыстың мақсаты:

Соның ішінде біз төртбұрыш,ромб,ұшбұрыш пен жұлдызша құрағын жасап көрпеше тігу.

Құрал-жабдықтар: қайшы,сызғыш,сабын,ине ,жіп.

Тәжірибе №1

Құрақ тігу себебі:

1. Пішілген қиымды маталарда іске асыру;

2. Құрақ жастық,құрақ көрпеше тігіп,үйдің сәнін кіргізу.

Тапсырма: Сегіз жапырақ құрағын құрастырып, көрпеше тігу.

Сарамандық жұмысының орындалуы.

V. Сабақты қорыту.

Тест

1. Құрақ өнері неше түрге бөлінеді? А. 4 Ә.5 Б.2 В.3

2. Құрақ өнері қазақ халқында қай ғасырда пайда болды ?

А.19-20 Ә.15-16 Б.17-18 В 16-17

3. Жұлдыз құрағы қай топқа жатады ?

А.Зооморфты Ә.Космогоникалық Б.Геометриялық В.Тұрмыстық

4. Құрақ үлгілерін сызып бояуда қандай редактормен жұмыс істейміз ?

А.Word Ә.PowerPaint Б.Paint B.Exsel

5. Сегіз жапырақ құрағы қай топқа жатады ?

А.Өсімдік тектес Ә.Геометриялық Б.Космогоникалық В.Тұрмыстық

6. Жапон халқында құрақ өнері қалай аталады ?

А.Печворк Ә. Рatchwork Б.Ласкутная техника В.Сошико

7. Құрқтың сәнді болуы несіне байланысты ?

А.Үлгісіне Ә.Көлеміне Б.Тігісіне В.Орындалуына

8. 26 шаршыдан 8 бұрыштан құралған құрақты ата ?

А.Қызғалдақ Ә.Жұлдызша

Б.Аққу

В.Иықты

9. Құрақ құрау қандай материалдан жасалады ?

А.Былғары Ә.Тері Б.Мата В.Полиэтилен

10. Құрақты тіккен кезде түзу, әдемі шығу үшін тігіске қанша мм қалдырамыз ?

А.15-20мм Ә.20-25мм Б.2-3мм В.5-10мм

.

маталар

карточкалар

кеспе қағаздары

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия әдісі

«Сабақта өзіңді бағала»

Оқушыларға жеке карточкалар беріледі, карточкалардағы сөйлемдердің астын сызу арқылы оқушы сабаққа қатысын, не үйренгенін білеміз.

Сабақ

1. қызықты

2. Қызықты емес

3.Мән бермедім

Сабақта

1. жұмыстандым

2. демалдым

3.басқаларға көмектестім

Қорытынды

1түсіндім

2. бұрынғыдан көп нәрсе үйрендім

3.түсінбедім

Кері байланыс

Оқушының аты-жөні

Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің

Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың

Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сездің

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 





Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023

iconРеспубликалық "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінің ІІІ орын жеңімпазы - Дулатов Рысбек. "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінде "Креативті педагог" номинациясының иегері. Қ Ұ Т Т Ы Қ Т А Й М Ы З!  ...

"Үздік өзін-өзі тану мұғалімі" байқауынан жүлделі орындар

iconЫбырай Алтынсарин атамыздың "Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де артық,өйткені мұғалім-мектептің жүрегі"-деген нақыл сөзін алдына мақсат етіп қойған, мектебіміздің қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәні мұғалімі Құлханова Жұпар  Төремұратқызы  Республикалық "Үз...

«Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде

icon10.01 күні дәстүрге айналған «Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде. Салтанатты іс-шараға аудан атқа мінерлері, жоғары және арнаулы орта оқу орындарының басшылары, мен белсенді жастар қатысты. Айтулы мерекені «Жантөрин» атындағы облыстық драма...

«Арманым - асқақ, мақсатым-айқын» тренингі

icon  Амен Жайна Бақытқызы Мектеп психологі Тақырыбы: «Арманым - асқақ, мақсатым - айқын» тренингі Мақсаты: өз мүмкіндіктері мен уақытты адекватты бағалау, мәселелерді шешуде өзінің ерік-жігерін талдау дағдыларын дамыту, қақтығыстық мінез-құлықтың алдын алу, өз тұлғалық ер...

Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс

icon  Тугелова Әсембибі химия пәнінің мұғалімі Химия 9 сынып Маған айтып берсең-ұмытып қалармын Көрсетіп берсең –есте сақтармын Өзіме жасатсаң - үйреніп аламын Шығыс нақылы Сабақтың тақырыбы Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс уақыты Оқып-үйренуд...

О.О.Сулейменов. «Волчата»

icon Умарбаева Гульнара Онгаровна учитель русского языка и литературы Литературное чтение. 8 - класс Тема: О.О.Сулейменов. «Волчата». Цели урока: познакомить с жизнью и творчеством поэта; раскрыть нравственный смысл произведения; совершенствовать навык выразительного чтен...

С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі

icon  Аты-жөні: Тулесова Дидар Куанышевна Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 6-сынып Оқушы саны: 15 Қатысқаны: 15 Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: Сайын Мұратбековтың өмірімен таныстыру, «Қылау» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, өз ой...

Шетелдегі қазақтар

icon  Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Сынып: 8 Мектеп: 5 Мұғалімнің аты-жөні: Нурсолтанова Ақмарал Алыбаевна Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: - Тақырыбы: Шетелдегі қазақтар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Шетелдегі қазақтар туралы жалпы мәлім...

Электр

icon  Абдуллаева Қарлығаш Қарабатырқызы Бастауыш сынып мұғалімі Жаратылыстану 1- сынып САБАҚ: Жаратылыстану ТАҚЫРЫБЫ: Электр МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Абдуллаева Карылгаш Карабатыровна СЫНЫП: 1 «Б» ҚАТЫС...

Мен не үйрендім?

icon  Усжанова Айгүл Қуанбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі Сауат ашу 1-сынып САБАҚ: Сауат ашу ТАҚЫРЫБЫ: Мен не үйрендім? «Өзім туралы»тақырыбы бойынша МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Усжанова Айгул Куанбековна СЫНЫ...

Соңғы жаңалықтар

"Халықаралық әйелдер" мерекесі

8 наурыз мерекесіне орай ардагер ұстазымыз Нұрмағанбетова Аманбибі апайды "Халықаралық әйелдер" м ...

07 наурыз 2024
"Алтын доп"

ЖЕТІСТІКТЕР Баскетболдан "Алтын доп" республикалық "Ұлттық мектеп лига» жарысының, аудандық кез ...

20 ақпан 2024
ЖЕТІСТІКТЕР

Мұқағали Мақатаев оқулары облыстық байқауының аудандық кезеңінің нәтижесі: "Айтып өткен ақында ...

10 ақпан 2024
"Абайтану"

Мектеп қоржынына +1 жетістік . 9-11 сынып оқушылары арасындағы республикалық VІ "Абайтану" олимпиадас ...

09 ақпан 2024
«Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп»

Волейболдан 7-8 сынып оқушылары (ұлдар) арасында республикалық «Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп» жары ...

08 ақпан 2024
12