f "Мұнайшы ауылының №5 орта мектебі" : Мектеп ұстаздары

Мен не үйрендім?

 

Усжанова Айгүл Қуанбекқызы

Бастауыш сынып мұғалімі

Сауат ашу 1-сынып

САБАҚ: Сауат ашу

ТАҚЫРЫБЫ: Мен не үйрендім?

«Өзім туралы»тақырыбы бойынша

МЕКТЕП: №5 орта мектебі

КҮНІ: 10.03.2017

МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Усжанова Айгул

Куанбековна

СЫНЫП: 1 «а»

ҚАТЫСҚАНДАР

САНЫ: ____

ҚАТЫСПАҒАНДАР

САНЫ:____

ОҚУ МАҚСАТЫ:

1.1.7.1. Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру

(ұнайды/ұнамайды).

1.2.5.1. Мәтін бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған

сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен).

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,

түсініп оқу) қолдану.

1.1.6.1. Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін, вербалды емес

қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын,

мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті) қолдану. 1.1.5.1. Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу.

С

САБАҚТЫҢ

МАҚСАТЫ:

Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді.

Оқушылардың көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар

арқылы талқылайды. Берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады.

Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Алдыңғы білімдер

Оқушылар әртүрлі мақсатта жазылған мәтіндерден негізгі ойды анықтап, өз іс-әрекетіне рефлексия жасай алады.

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Дереккөздер

Сабақтың басы Ынтымақтас- тық атмосфе- расын қалыптас-тыру

5 минут

3 минут

(МК; Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».

Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.

Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Оқушылардың сабақ соңында сағат тілі бойынша қасында отырған топтағы оқушылардың сабақтағы белсенділігіне, тапсырмаларды орындауына байланысты «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі бойынша кері байланыс жасайтынын ескертемін.

.

Көңілді әуен қосып қою

2 минут

Сабақтың ортасы

27 минут

5 минут

2минут

5 минут

1 минут

4 минут

Қызықты тапсырма 4мин

6 минут

(МК; Ұ) «Галереяға саяхат» стратегиясы.

Суреттермен жұмыс.

«Сандар сөйлейді» стратегиясы арқылы дыбыс туралы білімдерін пысықтау.

№1 Өлеңді мәнерлеп оқиды. Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіреді.

Мен мектепте оқимын,

Інім болса бақшада.

Ақ мамама кім жетсін,

Әлемдегі жақсы ана.

Тыңдалған өлең бойынша өз ойын білдіріп, дәлелдеулер жасай алу білігін бағалау

№2 Сұрақтың дұрыс жауабын тауып, сөйлесіңдер.

Сұраққа жауап беру білігін бағалау

№3 Түсініп оқы..

Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады.

Бағытталған оқу ретін сақтай отырып, әңгімені топта оқу.

Бағытталған оқу ретін (мәтінге кіріспе, өздігінен оқу, мәтінге қайта оралу, сұрақтарға жауап беру) сақтай отырып, әңгімені рөлге бөліп оқытамын. Оқушыларға мәтінді оқып біткеннен кейін, мәтінге қайта оралып, жаңа сөздердің мағынасын болжауды үйретемін.

(МК; Ө; Қ) Сөйлемді оқи алу білігін бағалау.

Сөздердің көмегімен оқушылардың мәтінді оқуын жүзеге асырамын.

Ой сергек!

Видеодағы әуен ырғағымен билеу.

Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата алады.

(МК; Ө; Қ) Берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздерді қолдану білігін бағалау.

Жылы-суық, жайлы- жайсыз

(МК; Т; Қ) Тыңдау арқылы және сюжетті суреттің көмегімен мәтінді баяндау, дәлелдеулер жасай алу біліктілігін бағалау.

№4 Сұраққа жауап бер.

Апаң сенің базардан

Алма сатып әкелді.

Ең үлкенін, жақсысын

Саған таңдап әперді.

Не деп барып жеу керек?

(МК; Т; Қ) Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білуін бағалау.

Дәптерде берілген сұрақтарды оқытып, жауап жазғызамын.

( Ө; Қ) Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтау және әріп элеметтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалау.

Суреттермен жұмыс

Қима қағаздар

Таныстыры- лым, оқулықпен жұмыс

Видео

Оқулық

Сюжетті суреттер

Оқулық

Дәптермен жұмыс

Қорытынды бөлім

13 минут

5 минут

2 минут

1 минут

(Т; Қ) Постер жасап, қорғау, талдау. Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп, кері байланыс жасау.

Топтық жұмыс ұйымдастырамын. Оқушылар сыныптағы кітап бұрышын, кеңсе тауарларын пайдаланады. Әр топқа әртүрлі бағыттағы тапсырмалар ұсынамын.

– Ертегі желіс бойынша суреттерді орналастырыңдар;

– Мәтін мазмұны бойынша коллаж дайындаңдар;

– Шығарма желісі бойынша сұрақтар дайындаңдар;

– Көңілді жемістерді орналастыру арқылы сөйлем

құрастырыңдар.

Сыныпта ұйымдастырылған бұрышты қолдану.

Постер жасау үшін қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету.

Топтық жұмыстарын топта жариялау.

Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп, кері байланыс жасау арқылы ой қорытады.

http://www.balalaralemi.kz

Энциклопедия

Әңгімелер

Тақпақтар

Мақал-мәтелдер

Ертегілер

Жұмбақтар

Суреттер

 





Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023

iconРеспубликалық "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінің ІІІ орын жеңімпазы - Дулатов Рысбек. "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінде "Креативті педагог" номинациясының иегері. Қ Ұ Т Т Ы Қ Т А Й М Ы З!  ...

"Үздік өзін-өзі тану мұғалімі" байқауынан жүлделі орындар

iconЫбырай Алтынсарин атамыздың "Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де артық,өйткені мұғалім-мектептің жүрегі"-деген нақыл сөзін алдына мақсат етіп қойған, мектебіміздің қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәні мұғалімі Құлханова Жұпар  Төремұратқызы  Республикалық "Үз...

«Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде

icon10.01 күні дәстүрге айналған «Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде. Салтанатты іс-шараға аудан атқа мінерлері, жоғары және арнаулы орта оқу орындарының басшылары, мен белсенді жастар қатысты. Айтулы мерекені «Жантөрин» атындағы облыстық драма...

«Арманым - асқақ, мақсатым-айқын» тренингі

icon  Амен Жайна Бақытқызы Мектеп психологі Тақырыбы: «Арманым - асқақ, мақсатым - айқын» тренингі Мақсаты: өз мүмкіндіктері мен уақытты адекватты бағалау, мәселелерді шешуде өзінің ерік-жігерін талдау дағдыларын дамыту, қақтығыстық мінез-құлықтың алдын алу, өз тұлғалық ер...

Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс

icon  Тугелова Әсембибі химия пәнінің мұғалімі Химия 9 сынып Маған айтып берсең-ұмытып қалармын Көрсетіп берсең –есте сақтармын Өзіме жасатсаң - үйреніп аламын Шығыс нақылы Сабақтың тақырыбы Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс уақыты Оқып-үйренуд...

О.О.Сулейменов. «Волчата»

icon Умарбаева Гульнара Онгаровна учитель русского языка и литературы Литературное чтение. 8 - класс Тема: О.О.Сулейменов. «Волчата». Цели урока: познакомить с жизнью и творчеством поэта; раскрыть нравственный смысл произведения; совершенствовать навык выразительного чтен...

С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі

icon  Аты-жөні: Тулесова Дидар Куанышевна Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 6-сынып Оқушы саны: 15 Қатысқаны: 15 Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: Сайын Мұратбековтың өмірімен таныстыру, «Қылау» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, өз ой...

Шетелдегі қазақтар

icon  Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Сынып: 8 Мектеп: 5 Мұғалімнің аты-жөні: Нурсолтанова Ақмарал Алыбаевна Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: - Тақырыбы: Шетелдегі қазақтар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Шетелдегі қазақтар туралы жалпы мәлім...

Электр

icon  Абдуллаева Қарлығаш Қарабатырқызы Бастауыш сынып мұғалімі Жаратылыстану 1- сынып САБАҚ: Жаратылыстану ТАҚЫРЫБЫ: Электр МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Абдуллаева Карылгаш Карабатыровна СЫНЫП: 1 «Б» ҚАТЫС...

Мен не үйрендім?

icon  Усжанова Айгүл Қуанбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі Сауат ашу 1-сынып САБАҚ: Сауат ашу ТАҚЫРЫБЫ: Мен не үйрендім? «Өзім туралы»тақырыбы бойынша МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Усжанова Айгул Куанбековна СЫНЫ...

Соңғы жаңалықтар

"Халықаралық әйелдер" мерекесі

8 наурыз мерекесіне орай ардагер ұстазымыз Нұрмағанбетова Аманбибі апайды "Халықаралық әйелдер" м ...

07 наурыз 2024
"Алтын доп"

ЖЕТІСТІКТЕР Баскетболдан "Алтын доп" республикалық "Ұлттық мектеп лига» жарысының, аудандық кез ...

20 ақпан 2024
ЖЕТІСТІКТЕР

Мұқағали Мақатаев оқулары облыстық байқауының аудандық кезеңінің нәтижесі: "Айтып өткен ақында ...

10 ақпан 2024
"Абайтану"

Мектеп қоржынына +1 жетістік . 9-11 сынып оқушылары арасындағы республикалық VІ "Абайтану" олимпиадас ...

09 ақпан 2024
«Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп»

Волейболдан 7-8 сынып оқушылары (ұлдар) арасында республикалық «Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп» жары ...

08 ақпан 2024
12