Электр
Абдуллаева Қарлығаш Қарабатырқызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Жаратылыстану 1- сынып
САБАҚ: Жаратылыстану ТАҚЫРЫБЫ: Электр |
МЕКТЕП: №5 орта мектебі |
|
КҮНІ: 10.03.2017 |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Абдуллаева Карылгаш Карабатыровна |
|
СЫНЫП: 1 «Б» |
ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: ____ |
ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:____ |
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
1.5.5.1 адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру 1.1.1.1 Қоршаған әлем құбылыстары, үлестері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру |
|
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: |
Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді. Оқушылардың көбі: Тақырыпты түсініп, қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіндіру тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін біледі Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|
Алдыңғы білімдер |
Жылытқыш құралдардың түрлері, үйлеріндегі жылытқыш құралдар туралы біледі. Қауіпсіздік техникасын сақтайды.. |
|
Жоспар |
||
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Дереккөздер |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосфе- расын қалыптас-тыру 5 минут 3 минут |
(МК; Ұ) Психологиялық дайындық кезеңі Армысың
досым, |
Көңілді әуен қосып қою |
2 минут 3 минут Сабақтың ортасы 27 минут 5 минут 2минут 5 минут 4 минут 4мин 6 минут |
(МК; Ұ) Кіріспе тапсырма. Сабақтың басында оқушыларға сынып бөлмесіндегі электр құралдарын санап шығуды тапсыру — Әр электр құралы не үшін қажет? — Бөлмеде неше шам бар? — Жарықты қалай жағу керек? Алау маңында. Оқушылар ерте кездегі адамдарқандай жағдайда өмір сүргенін, үйлерін қалай жылытқанын естеріне түсіреді. Олар ежелгі адамдар жылыну үшін алау жақты деген қорытынды жасайды Суреттермен жұмыс. Оқушыларға оқулықтағы бірінші суретке қарап, сипаттап беруді ұсыну.. “Ерте кезде адамдар алаудың отын тағы не үшін пайдаланып еді?” — деп сұрақ беріледі. (Ас әзірледі, киімдерін кептірді, оттың көмегімен жыртқыш аңдардан қорғанды, баспаналарының ішін жарықтандырды.) №1 Электр жарығы. Бұл тапсырманы орындау барысында оқушыларға екі суретті салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын табу. Оқушылар жұпта екінші сурет бойынша әңгіме немесе диалог құруы мүмкін. Содан кейін оқушылар көз алдарына кешке үйде электр энергиясы сөніп қалды деп елестетсін. Электр энергиясынсыз нені істеуге болады, ал нені істей алмаймыз деген сұраққа жауап береді. Оқушылар ерте кезде адамдар майшамның және ошақтың жарығымен оқып, жазған дегенді түсіне алады. Осының барлығы олардың көз жанарына кері әсерін тигізген. Қазіргі кезде біз үйді жарықтандыру және жылыту үшін түрлі электр құралдарын пайда ланамыз. Бұл тапсырма бойынша өз ойын білдіріп, дәлелдеулер жасай алу білігін бағалау №2 Ток көздері мен ток қосқыштарды көрсету. Ток көздеріне компьютерді, теледидарды қосу. Зауыттар мен фабрикалар, көптеген медициналық құралдар электр арқылы жұмыс істейтінін айту Сұраққа жауап беру білігін бағалау №3 Қауіпсіздік техникасы! Электр тогының қауіптілігі туралы айту. Ең бастысы қауіпсіздік техникасын сақтау, үлкендерсіз еш уақытта электр құралдарын қосуға болмайды Ой сергек! (Ұ) Оқушылардан олардың күні бойы істейтін іс-әрекеттерін тізіп шығуын сұрау (музыка тыңдау, теледидар көру, қысқатолқынды пеште ас қыздыру, т.б.). Осыдан кейін, олар қаншалықты электр энергиясын жиі пайдаланатынын сараптап шығу №4 Зерттейік. Оқушыларды шағын топтарға бөліңіз. Жұмысты ұйымдастыру үшін оқушыларға: пульт арқылы басқарылатын ойыншық мәшинелер, ұшақтар, тікұшақтар, сондай-ақ пульттің батареялары, ұялы телефон, бөлек розеткалар мен қосқыштар (электр желісіне қосылмаған), электр шәйнегі қажет болады «Қара жәшік» тәсілі. Оқушылар жәшікте жасырылған сөздерді сипаттау арқылы табады. |
Суреттермен жұмыс Қима қағаздар Таныстыры- лым, оқулықпен жұмыс Видео Оқулық Сюжетті суреттер Электр энергиясын тұрмыста қолдану туралы оқу презентация- сы. https://www.youtube.com/watch?v=1H_HzoclVdE Дәптермен жұмыс Топтық жұмыс |
Қорытынды бөлім 13 минут 5 минут 2 минут 1 минут |
(Т; Қ) Постер жасап, қорғау, талдау. Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп, кері байланыс жасау. Топтық жұмыс ұйымдастырамын. (Қ,Т) Оқушыларға топта «Түймедақ» ойынын ойнауды ұсыну. Ойын барысында олар сөз тіркестерін жалғастырады. Барлық сөз тіркестері гүл ретінде қыстырылған. Гүл күлтелерінің саны топтағы оқушылардың санына сай болуы керек. Ойынды жалғастыруға арналған сөз тіркестері: · Күнделікті мен келесі электр жабдықтарын қолданамын… · Біздің отбасы үшін ең маңызды электр жабдығы ол…. Постер жасау үшін қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету. Топтық жұмыстарын топта жариялау. Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп, кері байланыс жасау арқылы ой қорытады. |
|
3 минут 2 минут |
Кері байланыс: (МК;Т;Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы оқушылардың басқа топтарды бағалауын жүзеге асырыңыз. . Бұл жүйе арқылы тақырыпты пысықтауға немесе әлі де жетілдіру керектігін білуге болады. |
Карточкалар (жасыл,сары,қызыл) Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілін қолдануға стикерлер тарату |
Қосымша ақпарат |
||
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық
байланыс |
Қолдау көрсету. · Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
· Өнер,дүниетану · Аудиожазба , таныстырылым. · Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Бақылау Сабақтың мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
|
Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023
Республикалық "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінің ІІІ орын жеңімпазы - Дулатов Рысбек. "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінде "Креативті педагог" номинациясының иегері. Қ Ұ Т Т Ы Қ Т А Й М Ы З! ..."Үздік өзін-өзі тану мұғалімі" байқауынан жүлделі орындар
Ыбырай Алтынсарин атамыздың "Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де артық,өйткені мұғалім-мектептің жүрегі"-деген нақыл сөзін алдына мақсат етіп қойған, мектебіміздің қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәні мұғалімі Құлханова Жұпар Төремұратқызы Республикалық "Үз...«Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде
10.01 күні дәстүрге айналған «Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде. Салтанатты іс-шараға аудан атқа мінерлері, жоғары және арнаулы орта оқу орындарының басшылары, мен белсенді жастар қатысты. Айтулы мерекені «Жантөрин» атындағы облыстық драма...«Арманым - асқақ, мақсатым-айқын» тренингі
Амен Жайна Бақытқызы Мектеп психологі Тақырыбы: «Арманым - асқақ, мақсатым - айқын» тренингі Мақсаты: өз мүмкіндіктері мен уақытты адекватты бағалау, мәселелерді шешуде өзінің ерік-жігерін талдау дағдыларын дамыту, қақтығыстық мінез-құлықтың алдын алу, өз тұлғалық ер...Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс
Тугелова Әсембибі химия пәнінің мұғалімі Химия 9 сынып Маған айтып берсең-ұмытып қалармын Көрсетіп берсең –есте сақтармын Өзіме жасатсаң - үйреніп аламын Шығыс нақылы Сабақтың тақырыбы Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс уақыты Оқып-үйренуд...Умарбаева Гульнара Онгаровна учитель русского языка и литературы Литературное чтение. 8 - класс Тема: О.О.Сулейменов. «Волчата». Цели урока: познакомить с жизнью и творчеством поэта; раскрыть нравственный смысл произведения; совершенствовать навык выразительного чтен...
С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі
Аты-жөні: Тулесова Дидар Куанышевна Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 6-сынып Оқушы саны: 15 Қатысқаны: 15 Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: Сайын Мұратбековтың өмірімен таныстыру, «Қылау» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, өз ой...Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Сынып: 8 Мектеп: 5 Мұғалімнің аты-жөні: Нурсолтанова Ақмарал Алыбаевна Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: - Тақырыбы: Шетелдегі қазақтар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Шетелдегі қазақтар туралы жалпы мәлім...
Абдуллаева Қарлығаш Қарабатырқызы Бастауыш сынып мұғалімі Жаратылыстану 1- сынып САБАҚ: Жаратылыстану ТАҚЫРЫБЫ: Электр МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Абдуллаева Карылгаш Карабатыровна СЫНЫП: 1 «Б» ҚАТЫС...
Усжанова Айгүл Қуанбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі Сауат ашу 1-сынып САБАҚ: Сауат ашу ТАҚЫРЫБЫ: Мен не үйрендім? «Өзім туралы»тақырыбы бойынша МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Усжанова Айгул Куанбековна СЫНЫ...
Соңғы жаңалықтар
8 наурыз мерекесіне орай ардагер ұстазымыз Нұрмағанбетова Аманбибі апайды "Халықаралық әйелдер" м ...
07 наурыз 2024ЖЕТІСТІКТЕР Баскетболдан "Алтын доп" республикалық "Ұлттық мектеп лига» жарысының, аудандық кез ...
20 ақпан 2024Мұқағали Мақатаев оқулары облыстық байқауының аудандық кезеңінің нәтижесі: "Айтып өткен ақында ...
10 ақпан 2024Мектеп қоржынына +1 жетістік . 9-11 сынып оқушылары арасындағы республикалық VІ "Абайтану" олимпиадас ...
09 ақпан 2024Волейболдан 7-8 сынып оқушылары (ұлдар) арасында республикалық «Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп» жары ...
08 ақпан 2024Сілтемелер
Маңғыстау облысының білім басқармасының ресми сайты
mangystau.edu.kz
Қазақстан Республикасының 2050 даму стратегиясы
strategy2050.kz
Ақтау қаласы әкімдігінің ресми сайты
aktau.gov.kz
Маңғыстау облысы әкімдігінің ресми сайты
mangystau.gov.kz
Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің сайты
www.bala-kkk.kz
Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің ресми сайты
control.edu.gov.kz