f "Мұнайшы ауылының №5 орта мектебі" : Мектеп ұстаздары

Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

Теңізбаева Гүлмира Орынбасарқызы

Бастауыш сынып мұғалімі

Математика 3-сынып

САБАҚ: Математика

Тақырыбы: Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

Мектеп: №5 орта мектеп

Күні: 10.03.2017ж

Мұғалімнің есімі: Тенизбаева Г

СЫНЫП: 3 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

· Барлық оқушылар ауызша қосып азайтып, көбейтіп, бөліп біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Ауызша көбейту, бөлу,қосу, азайтуамалдарын есептеп жаттыққан

Кейбір оқушылар:

Өз бетінше берілген сызба бойынша есеп құрастыра алады; өрнек құра алады

Тілдік мақсат

Оқушылар:

· Көбейтуге, бөлуге байланысты кластер құра алады;

· Кестемен жұмыс жасай алады;

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Жүздіктер

Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

· Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

· Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

· Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

· Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:

«Т» кестесі

Кластер

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Көбейту мен бөлудің кері амалдар екенін айта аламын.

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Бөлуге берілген амалдарды дәптерге жазу.

Алдыңғы оқу

Ең үлкен бір таңбалы санды ата?

Ең кіші екі таңбалы сан қалай аталады

Ең кіші үш таңбалы санды ата.

Көбейту мен бөлудің компоненттерін атау

Оқушылардың осыған дейінгі білетіндерін сұрау.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

(7 минут) Психологиялық дайындық

Топқа бөлу

Алтын ережені еске түсіру

Қайталау-білімнің шыңы (сұрақ- жауап)

интербелс. тақта

суреттер

ережелер

интербелс. тақта

Ортасы

(30 минут) Ой қозғау

Ертегімен бастау

№1, №2, №3 тапсырмалар

Ертегі желісі №4 тапсырма

Сергіту сәті

Топтық жұмыс

«Т» кестесі

«Кластер»

«Орнын тап»

Жұптық жұмыс №8 тапсырма

Ертегі желісі №10 11 тапсырма

суретпен жұмыс

интербелс.тақта

тақтамен жұмыс

интербелс.тақта

би ырғағы

интербелс.тақта

А3 форматы

А3 форматы

Ойын

дәптермен жұмыс

ауызша орындау

Аяқталуы

(8 минут) Кері байланыс

«Мектеп –кеме, білім-теңіз.

Барар жерге тез жетеміз»

Бағалау (жасыл, сары, қызыл фишкамен)

Үйге тапсырма

Қима қағаздар, түсті қарындаштар

фишкалар

Қосымша ақпараттар беру

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

· Мәтін соңындағы сұрақтарға жазбаша жауап жазып келу;

· Келесі сабақта қабілеті жоғары оқушыларға білгендерін түсінгені бойынша кестеге түсіру.

· Сұрақ- жауап арқылы.

· Семантикалық карталар арқылы.

· Әдебиеттік оқумен байланысты

· Сабақ АКТ арқылы өтті

· Интербелсенді тақта арқылы би ырғағын қайталады.

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқу мақсаты нақты, шынайы қойылған. Осы сабақта оқушылар Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөле білгеннен басқа, кестемен жұмыс жасауды, есеп құрауды білді.

Мұғалім мен оқушының арасында байланыс орнады. Оқушылардың арасында достық қарым-қатынас орнады.

Жоспарлаған саралау шараларым тиімді болды.

Уақытты үнемді пайдалана білдім.

Мен өз жоспарыма әдіс-тәсілдерлді көбірек қолдандым. Себебі жаңа ақпараттарды меңгергенін анықтау үшін.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушылардың топтық жұмысы.

2: Рефлексия

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?

1: Сабақ барысында жекелеген оқушыларға деңгейлік тапсырма беру, топтық жұмыс беру, жұптық жұмыс сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім.

 





Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023

iconРеспубликалық "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінің ІІІ орын жеңімпазы - Дулатов Рысбек. "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінде "Креативті педагог" номинациясының иегері. Қ Ұ Т Т Ы Қ Т А Й М Ы З!  ...

"Үздік өзін-өзі тану мұғалімі" байқауынан жүлделі орындар

iconЫбырай Алтынсарин атамыздың "Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де артық,өйткені мұғалім-мектептің жүрегі"-деген нақыл сөзін алдына мақсат етіп қойған, мектебіміздің қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәні мұғалімі Құлханова Жұпар  Төремұратқызы  Республикалық "Үз...

«Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде

icon10.01 күні дәстүрге айналған «Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде. Салтанатты іс-шараға аудан атқа мінерлері, жоғары және арнаулы орта оқу орындарының басшылары, мен белсенді жастар қатысты. Айтулы мерекені «Жантөрин» атындағы облыстық драма...

«Арманым - асқақ, мақсатым-айқын» тренингі

icon  Амен Жайна Бақытқызы Мектеп психологі Тақырыбы: «Арманым - асқақ, мақсатым - айқын» тренингі Мақсаты: өз мүмкіндіктері мен уақытты адекватты бағалау, мәселелерді шешуде өзінің ерік-жігерін талдау дағдыларын дамыту, қақтығыстық мінез-құлықтың алдын алу, өз тұлғалық ер...

Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс

icon  Тугелова Әсембибі химия пәнінің мұғалімі Химия 9 сынып Маған айтып берсең-ұмытып қалармын Көрсетіп берсең –есте сақтармын Өзіме жасатсаң - үйреніп аламын Шығыс нақылы Сабақтың тақырыбы Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс уақыты Оқып-үйренуд...

О.О.Сулейменов. «Волчата»

icon Умарбаева Гульнара Онгаровна учитель русского языка и литературы Литературное чтение. 8 - класс Тема: О.О.Сулейменов. «Волчата». Цели урока: познакомить с жизнью и творчеством поэта; раскрыть нравственный смысл произведения; совершенствовать навык выразительного чтен...

С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі

icon  Аты-жөні: Тулесова Дидар Куанышевна Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 6-сынып Оқушы саны: 15 Қатысқаны: 15 Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: Сайын Мұратбековтың өмірімен таныстыру, «Қылау» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, өз ой...

Шетелдегі қазақтар

icon  Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Сынып: 8 Мектеп: 5 Мұғалімнің аты-жөні: Нурсолтанова Ақмарал Алыбаевна Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: - Тақырыбы: Шетелдегі қазақтар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Шетелдегі қазақтар туралы жалпы мәлім...

Электр

icon  Абдуллаева Қарлығаш Қарабатырқызы Бастауыш сынып мұғалімі Жаратылыстану 1- сынып САБАҚ: Жаратылыстану ТАҚЫРЫБЫ: Электр МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Абдуллаева Карылгаш Карабатыровна СЫНЫП: 1 «Б» ҚАТЫС...

Мен не үйрендім?

icon  Усжанова Айгүл Қуанбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі Сауат ашу 1-сынып САБАҚ: Сауат ашу ТАҚЫРЫБЫ: Мен не үйрендім? «Өзім туралы»тақырыбы бойынша МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Усжанова Айгул Куанбековна СЫНЫ...

Соңғы жаңалықтар

"Халықаралық әйелдер" мерекесі

8 наурыз мерекесіне орай ардагер ұстазымыз Нұрмағанбетова Аманбибі апайды "Халықаралық әйелдер" м ...

07 наурыз 2024
"Алтын доп"

ЖЕТІСТІКТЕР Баскетболдан "Алтын доп" республикалық "Ұлттық мектеп лига» жарысының, аудандық кез ...

20 ақпан 2024
ЖЕТІСТІКТЕР

Мұқағали Мақатаев оқулары облыстық байқауының аудандық кезеңінің нәтижесі: "Айтып өткен ақында ...

10 ақпан 2024
"Абайтану"

Мектеп қоржынына +1 жетістік . 9-11 сынып оқушылары арасындағы республикалық VІ "Абайтану" олимпиадас ...

09 ақпан 2024
«Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп»

Волейболдан 7-8 сынып оқушылары (ұлдар) арасында республикалық «Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп» жары ...

08 ақпан 2024
12