f "Мұнайшы ауылының №5 орта мектебі" : Мектеп ұстаздары

Ауа. Ауаның құрамы

 

Маңғыстау облысы Қарақия ауданы

«Мұнайшы ауылының №5 орта мектебі» КММ-нің химия пәні мұғалімі

Тугелова Асембиби Кубирбаевна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2В Ауа. Жану реакциясы

Мектеп: 5

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тугелова Асембиби Кубирбаевна

Сынып: 7

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ауа. Ауаның құрамы

№ 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.1-ауа құрамын білу;

7.3.1.2-заттардың жану кезінде ауаның құрамына

кіретін оттектің жұмсалатындығын білу

7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың

маңызын түсіну

Сабақтың мақсаты

1.Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін біледі.

2.Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын

түсінеді

3. Заттың жануы мен жануын сипаттау реакциясының

өнімдерінбіледі

Бағалау критерийі

1. Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды

2 . Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын

түсінді

3. Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдерін

анықтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушыларда ауаның құрамы газдардың қоспасы екені туралы түсінік қалыптасады.Талдауға берілген сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады, тұжырымдайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жану, оттек, азот, көмірқышқыл газы, орман ауасы, жанғыш ауа

Сыныптағы диалог:

Ауаның құрамы?-----------

Ауаның құрамын зерттеген ғалым?--------------

Ауаны зиянды газдармен ластаудың қандай шаралары бар

Ауаны зиянды газдармен ластамаудың қандай шараларын білесіңдер?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы

Жалпыұлттық идеяның құндылықтарын білім беру мазмұны арқылы жүзеге асыруда химия пәні бойынша бөлімдер мен тараулардың мазмұны, оқу мақсаттары және оқу жаттығулары назарға ала отырып.

Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау, қарым қатынас жасауға қабілеті, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, география

Алдыңғы білім

5.1В Жер және өмір жаратылыстану

С а б а қ т ы ң б а р ы сы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10минут

I.Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Оқушылардың түгендеу

Психологиялық дайындық

II .Үй тапсырмасын тексеру

«Ортадағы қаламсап» әдісі

1.Оттегі газ күйінде кездеседі?

2.Оттегіні тек лабораторияда ғана

алады.

3.Оттегіні өндірісте ауаны сұйылту

арқылы алады.

4.Оттегі қатты күйде кездеседі.

5.Сумолекуласы оттек және сутек

атомдарына ыдырайды.

Қызығушылықты ояту. (жұмбақ)

Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің.

Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің (Ауа)

Сандар арқылы топқа бөлінеді

«Бұрыштар» тәсілі

1. Ауа деген газ,газдардың қоспасы.2ғасыр бұрын ғалымдар ауаның көптеген газдардың қоспасынан тұратынын дәлелдеген.Ауа қоспасындағы газдар Азот 78% ,оттек 21% , 1%көмірқышқыл газы

2 .Ауа мөлдір.Ауа иіссіз Ауа серпімді, сығылады.

3. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз-Жерді қоршап тұр.Осы қабатты атмосфера деп атаймыз.

4.Ауа-физикалық дене.Физикалық дене заттардан тұрады.Оның иісі де, түсі де жоқ.

қаламсап

Сабақтың ортасы

З0минут

Өздік жұмыс

«Ассоциация» әдісі

1.Тапсырма

Ауаның құрамына кіретін газдарды жазу

 


Бағалау критерийі

Дескриптор

Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды

Газдарды жаза алады

Жұптық жұмыс

2. Тапсырма

«Сәйкестендіру тест»

Ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендіріңіз

Ауаны ластаушылар1

1Оны қорғау жолы

Өндіріс қалдықтары2

2Газ тазартатын және шаң ұстағыш аппараттар

Ормандағы өрттер 3

3 Қалдықсыз технология ойлап табу

Ауаны қорғау4

4 Электрофильтрлер

Автомобилдердің 5отынды

жағудың өнімдері5

Санитарлық нормаларды сақта

5

Жылу электростанцияларынан

бөлінетін шаңдар мен қалдықтар6

Жақсы жұмыс жасайтын двигатель болса,шығаратын газдың мөлшері нормадан аспайды

6

Бағалау критерийі

Дискриптор

.Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсінді

- ауаны ластаушыла мен оны қорғау жолын сәйкестендіре алады.

Топтық жқмыс

3 .Тапсырма

«Ойлан,жұптас , бөліс» әдісі

I топ

Жанудықолдайтын және болдырмайтын жағдайларды атап, кестені толтырыңыз

Жануды қолдайтын жағдайлар

Жануды тоқтататын

жағыдайлар

Жануды тоқтату

әдістері

Бағалау критерийі

Дескриптор

Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдерін

атайды

-жануды қолдайтын жағдайларды атайды

-жануды болдырмайтын жағдайларды айтады

-жануды тоқтату әдістерін айтады

«Бағытталған оқу» әдісі

II топ

2. Үлкен қалаларда ауаның ластануы жоғары дәрежеде байқалады. Осындай қалаларда атмосфералық ауаның ластануын азайту үшін қандай екі шара қолдануға болады?

1----------------------------------

2------------------------------------

Бағалау критерийі

Дискриптор

.Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсінді

-ауаны ластамаудың жағдайларды айтады

Жанғыш және улы заттармен жұмыс істеу барысында ерекше абайболу керек

IV.Тапсырма

Лабораториялық тәжірибе «Балауыз шамның жануы».

Жұмыстың мақсаты: шам жанғанда физикалық және химиялық құбылыстың болуын бақылау.

Құрал -жабдықтар: шыны ыдыс, балауыз шам,шырпы,құрғақ пробирка ұстағыш.

Тәжірибе №1

Асылзат балауыз шамды жақты да, шамның үстін шыны стаканмен жауып қойды. Біраз уақыттан кейін жалын өшіп, шыны стаканның қабырғаларында тамшылар байқалады. Жалынның өшу себебін түсіндіріп, жану өнімдерін анықтаңыз.

Жалынның өшу себебі:

Жану өнімдері:

1____________________________

2____________________________

Бағалау критерийі

Дискриптор

. Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдері атайды

Жалынның өшу себебін біледі

Жану өнімін анықтай алады

Заттарды ішіп жеп дәмін татуға көруге болмайды

Кеспе қағаздар

карточкалар

кеспе қағаздары

шыны ыдыс, балауыз шам, шырпы,құрғақ пробирка ұстағыш.

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия әдісі

«Сабақта өзіңді бағала»

Оқушыларға жеке карточкалар беріледі, карточкалардағы сөйлемдердің астын сызу арқылы оқушы сабаққа қатысын, не үйренгенін білеміз.

Сабақ

1. қызықты

2. Қызықты емес

3.Мән бермедім

Сабақта

1. жұмыстандым

2. демалдым

3.басқаларға көмектестім

Қорытынды

1түсіндім

2. бұрынғыдан көп нәрсе үйрендім

3.түсінбедім

Кері байланыс

Оқушының аты-жөні

Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің

Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың

Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сездің

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1.Оқушыларға ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін және ауаны ластамаудың жолдарын қарастыру туралы түсінік қалыптастырады

2.«Ортадағы қаламсап» әдісі

3.«Бұрыштар» тәсілі

4.Өздік жұмыс

«Ассоциация» әдісі

5.Жұптық жұмыс

«Сәйкестендіру тест»

6.Топтық жқмыс

«Ойлан,жұптас , бөліс»

әдісі

«Бағытталған оқу» әдісі

 

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

 

 

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023

iconРеспубликалық "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінің ІІІ орын жеңімпазы - Дулатов Рысбек. "Үздік дене шынықтыру педагогі - 2023" байқауының аудандық кезеңінде "Креативті педагог" номинациясының иегері. Қ Ұ Т Т Ы Қ Т А Й М Ы З!  ...

"Үздік өзін-өзі тану мұғалімі" байқауынан жүлделі орындар

iconЫбырай Алтынсарин атамыздың "Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де артық,өйткені мұғалім-мектептің жүрегі"-деген нақыл сөзін алдына мақсат етіп қойған, мектебіміздің қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәні мұғалімі Құлханова Жұпар  Төремұратқызы  Республикалық "Үз...

«Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде

icon10.01 күні дәстүрге айналған «Жас жалын - 2018» аудандық жастар сыйлығы биыл екінші рет аталып өтуде. Салтанатты іс-шараға аудан атқа мінерлері, жоғары және арнаулы орта оқу орындарының басшылары, мен белсенді жастар қатысты. Айтулы мерекені «Жантөрин» атындағы облыстық драма...

«Арманым - асқақ, мақсатым-айқын» тренингі

icon  Амен Жайна Бақытқызы Мектеп психологі Тақырыбы: «Арманым - асқақ, мақсатым - айқын» тренингі Мақсаты: өз мүмкіндіктері мен уақытты адекватты бағалау, мәселелерді шешуде өзінің ерік-жігерін талдау дағдыларын дамыту, қақтығыстық мінез-құлықтың алдын алу, өз тұлғалық ер...

Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс

icon  Тугелова Әсембибі химия пәнінің мұғалімі Химия 9 сынып Маған айтып берсең-ұмытып қалармын Көрсетіп берсең –есте сақтармын Өзіме жасатсаң - үйреніп аламын Шығыс нақылы Сабақтың тақырыбы Бейметалдар мен металдар арасындағы байланыс уақыты Оқып-үйренуд...

О.О.Сулейменов. «Волчата»

icon Умарбаева Гульнара Онгаровна учитель русского языка и литературы Литературное чтение. 8 - класс Тема: О.О.Сулейменов. «Волчата». Цели урока: познакомить с жизнью и творчеством поэта; раскрыть нравственный смысл произведения; совершенствовать навык выразительного чтен...

С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі

icon  Аты-жөні: Тулесова Дидар Куанышевна Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 6-сынып Оқушы саны: 15 Қатысқаны: 15 Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: Сайын Мұратбековтың өмірімен таныстыру, «Қылау» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, өз ой...

Шетелдегі қазақтар

icon  Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Сынып: 8 Мектеп: 5 Мұғалімнің аты-жөні: Нурсолтанова Ақмарал Алыбаевна Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: - Тақырыбы: Шетелдегі қазақтар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Шетелдегі қазақтар туралы жалпы мәлім...

Электр

icon  Абдуллаева Қарлығаш Қарабатырқызы Бастауыш сынып мұғалімі Жаратылыстану 1- сынып САБАҚ: Жаратылыстану ТАҚЫРЫБЫ: Электр МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Абдуллаева Карылгаш Карабатыровна СЫНЫП: 1 «Б» ҚАТЫС...

Мен не үйрендім?

icon  Усжанова Айгүл Қуанбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі Сауат ашу 1-сынып САБАҚ: Сауат ашу ТАҚЫРЫБЫ: Мен не үйрендім? «Өзім туралы»тақырыбы бойынша МЕКТЕП: №5 орта мектебі КҮНІ: 10.03.2017 МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Усжанова Айгул Куанбековна СЫНЫ...

Соңғы жаңалықтар

"Халықаралық әйелдер" мерекесі

8 наурыз мерекесіне орай ардагер ұстазымыз Нұрмағанбетова Аманбибі апайды "Халықаралық әйелдер" м ...

07 наурыз 2024
"Алтын доп"

ЖЕТІСТІКТЕР Баскетболдан "Алтын доп" республикалық "Ұлттық мектеп лига» жарысының, аудандық кез ...

20 ақпан 2024
ЖЕТІСТІКТЕР

Мұқағали Мақатаев оқулары облыстық байқауының аудандық кезеңінің нәтижесі: "Айтып өткен ақында ...

10 ақпан 2024
"Абайтану"

Мектеп қоржынына +1 жетістік . 9-11 сынып оқушылары арасындағы республикалық VІ "Абайтану" олимпиадас ...

09 ақпан 2024
«Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп»

Волейболдан 7-8 сынып оқушылары (ұлдар) арасында республикалық «Ұлттық мектеп лига-Шұбар доп» жары ...

08 ақпан 2024
12